3 Κινήσεις ματ για ένα υγιές και καλλίγραμμο κορμί

Μήπως ήρθε η ώρα να ξανασκεφτούμε το θέμα διατροφή; Τι θα μπορούσε αυτό το καιρό που κάνει κρύο, που είμαστε κλεισμένοι γενικά μέσα και «τρωγόμαστε» με τα ρούχα μας, να βοηθήσει να χάσουμε βάρος;

Πάμε να δούμε πως θα μας κρατήσουμε στυλάτες και καλλίγραμμες με εύκολους τρόπους!

1. Σωστή ενυδάτωση!
*Νερό πάνω απ’όλα: ενυδατώνει, μεταφέρει θρεπτικά συστατικά, αποβάλλει τοξίνες.
* Τις πιο κρύες εποχές ενυδατωθείτε συμπληρωματικά με ζεστά ροφήματα από βότανα της φύσης καθώς και σούπες λαχανικών.
* Φροντίστε να πιείτε ½ – 1 ποτήρι περισσότερο νερό απ’ότι συνηθίζατε μέχρι σήμερα

2. Κάλυψη των γευμάτων έως τις 20:00!
* Όσο περνάει η μέρα μειώνονται οι υποχρεώσεις και η ένταση της ημέρας οπότε αλλάζει ο βιορυθμός και η «ανάγκη» του οργανισμού για τροφή.
*Ο οργανισμός μας κατά τη διάρκεια της νύχτας κάνει τις δικές του διεργασίες στην αποκατάσταση των ιστών, την εξισορρόπηση του ορμονικού συστήματος και διάφορα άλλα. Καλό θα ήταν λοιπόν να του αφήνουμε χώρο και χρόνο με ένα πιο ανάλαφρο πεπτικό σύστημα. *Έχετε περισσότερες πιθανότητες να βελτιώσετε συμπτώματα του στομάχου-του πεπτικού και γαστρεντερολογικού σας συστήματος όπως καούρες, γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση κ.α.

3. Φυσική δραστηριότητα!
* Αυξάνεται η λειτουργία του μεταβολισμού (ειδικά στις περιπτώσεις όπου η διατροφή είναι ποιοτική) .
* Συμβάλει στην μείωση πιθανοτήτων εμφάνισης νοσημάτων και καρκίνου καθώς και στην προδιάθεση-συμπτώματα για κατάθλιψη. *Βελτιώνεται η αυτοπεποίθηση και η αίσθηση του σώματός σας.
* Συνίσταται άσκηση 3-4φορές/εβδομάδα για 30’ -60’. Ιδανικά τις υπόλοιπες μέρες αφιερώστε 10’ για ένα σύντομο πρόγραμμα διαδικτυακά κ.α.

Η συστηματικότητα είναι το κλειδί για μόνιμα αποτελέσματα! Καλή Αρχή!

*το παραπάνω κείμενο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα

Για περισσότερες πληροφορίες ή ερωτήσεις σχετικά με την διατροφή σας θα με βρείτε στο facebook

Παρέχονται κατόπιν επικοινωνίας:
Συμβουλές διατροφής για ενήλικες, παιδιά, ειδικές ομάδες (εγκυμονούσες, αθλητές, χορτοφάγους, άτομα με μεταβολικά νοσήματα κ.α.)
Ενημέρωση και πληροφορίες σχετικά με την δράση των τροφών, βοτάνων και ροφημάτων.
Πλήρες πρόγραμμα διατροφής, οργάνωση του καθημερινού διαιτολογίου, ιδέες για συνταγές και εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες λύσεις διατροφής (ωράριο εργασίας, άσκηση, εγκυμοσύνη, πρωταθλητισμός, βρεφική και εφηβική ηλικία)

RELATED

Absolute Feminine Stories

© 2020, LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue