5 Γευστικά, Εύκολα Και Θρεπτικά Πιάτα Με Αβοκάντο

 Τα αβοκάντο έχουν τους λάτρεις τους αλλά και τους εχθρούς τους. Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκετε, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα αβοκάντο είναι μια υπερ-τροφή και προσφέρουν θρεπτικά συστατικά που το σώμα μας πραγματικά αγαπά.

Έχουν γίνει κομμάτι μιας νέας τάσης και τα βλέπουμε πλέον να κυκλοφορούν τυπωμένα ακόμα και σε t-shirts, σε μολυβοθήκες και σε θήκες τηλεφώνου.

Παρόλο που το Instagram «αγαπά» τα αβοκάντο, πολλοί άνθρωποι απλώς δεν μοιράζονται την ίδια αγάπη για το πράσινο φρούτο. Αλλά μπορούν να γίνουν πολύ απολαυστικά όταν συνδυαστούν κατάλληλα και όχι απλώς αναμεμιγμένα σε μια απλή σαλάτα.

Εδώ θα βρείτε μερικούς εύκολους και γευστικούς τρόπους για να εντάξετε ομαλά τα αβοκάντο στη διατροφή σας, χωρίς να σας ενοχλεί η γεύση τους.

Nachos


Ποιος δεν αγαπά τα nachos; Το συγκεκριμένο πιάτο είναι αγαπημένο στη μεξικάνικη κουζίνα, γεμάτο από διαφορετικές γεύσεις και υφές.

Τα τσιπς από Tortilla με λιωμένο τυρί, η σάλτσα και η κρέμα γάλακτος είναι ένα όνειρο, αλλά έχετε τολμήσει ποτέ θα προσθέσετε γκουακαμόλε;

Υπάρχουν πολλές εύκολες συνταγές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να φτιάξετε σπιτικό γκουακαμόλε, αλλά αν προτιμάτε κάτι εύκολο και γρήγορο, απλώς προσθέστε λίγες κουταλιές της σούπας γκουακαμόλε του εμπορίου για ένα εξίσου καλό αποτέλεσμα!

Ρυζογκοφρέτες με φιστικοβούτυρο και αβοκάντο

Οι ρυζογκοφρέτες με επικάλυψη από φιστικοβούτυρο είναι ένα υπέροχο υγιεινό σνακ – ειδικά για μετά τη γυμναστική.

Αλλά, προσθέτοντας λίγο ψιλοκομμένο αβοκάντο, γίνεται μια νόστιμη επικάλυψη και αφαιρεί κάποια από την στυφάδα που μερικοί άνθρωποι αντιπαθούν σε αυτό το συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεϊνών.

Αυγά σκραμπλ

Εάν σας αρέσουν τα αυγά σκραμπλ για πρωινό, μπορείτε να προσθέσετε λίγο αβοκάντο κομμένο σε μικρά κομματάκια και με αυτόν τον τρόπο να πάρετε εύκολα τα θρεπτικά συστατικά του.

Ανακατέψτε το αβοκάντο με τα αυγά και προσθέστε λίγο τυρί, αλάτι και πιπέρι για γεύση και… ορίστε ένας νόστιμος τρόπος για να «αναβαθμίσετε» το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Sushi

Η παραδοσιακή ιαπωνική κουζίνα αποτελείται συνήθως από ψάρι ή οστρακοειδή αλλά για τους χορτοφάγους το sushi μπορεί να γίνει λίγο βαρετό (συχνά φτιάχνεται με κρέμα τυριού ή πιπεριές).

Αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο τη γευστική εμπειρία από το sushiσας, προσθέστε αβοκάντο στο Californiarollκαι απολαύστε έναν εξαίσιο διατροφικό συνδυασμό.

Pancakes

Μήπως κατά καιρούς αναρωτιέστε τι να προσθέσετε πάνω από τα pancakesσας γιατί ίσως έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια;

Τα pancakes είναι πηγή υδατανθράκων αλλά, αν προσθέσετε από πάνω αβοκάντο κομμένο σε φετάκια μαζί με λίγο μέλι, θα είναι ένας λαμπρός τρόπος για να προσθέσετε γεύση και θρεπτικά συστατικά στο πιάτο σας.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue