5 Κοινά λάθη που κάνουμε στις δίαιτες

Εάν θέλετε να μάθετε τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας, διαβάστε παρακάτω.

Ίσως αυτοί οι 5 συνηθισμένοι λόγους να είναι η αιτία που δεν χάνετε βάρος ακόμη κι αν φαίνεται ότι τα κάνετε όλα σωστά.

Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, παίρνουμε βάρος κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού όπως και των διακοπών και προσπαθούμε όλες μας να τα χάσουμε. Είναι τόσο ενοχλητικό αυτό, γιατί είναι αυτά τα επιπλέον δύο – τρία κιλά που κάνουν τα ρούχα μας να γίνονται λίγο πιο εφαρμοστά.

Στην συνέχεια, όταν το καταλάβουμε αυτό, προσπαθούμε να τρώμε περισσότερες υγιεινές τροφές προκειμένου να χάσουμε βάρος, όπως μούρα, σολωμό και αβοκάντο αλλά ακόμη κι έτσι φαίνεται ότι κάτι επιβραδύνει τον μεταβολισμό μας. Ζώντας στην Ελλάδα, προσπαθούμε να καταναλώνουμε πολλά φρέσκα φρούτα, σαλάτες με ελαιόλαδο και άλλα λαχανικά, αλλά ίσως αυτά να είναι ο λόγος που προσλαμβάνουμε περισσότερες θερμίδες.

Το επόμενο στάδιο είναι να προσπαθείσουμε να μειώσουμε τις ποσότητες. Παρόλα αυτά, το σημαντικό είναι το χάσιμο βάρους και όχι το μέτρημα των θερμίδων, το ξέρουμε όλες αυτό.

Ρίξτε μια ματιά παρακάτω, και ανακαλύψτε εαν κάνετε κάποιο από τα παρακάτω λάθη κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας και μπορεί αυτό να είναι που εμποδίζει το χάσιμο βάρους.

1. Μην μετράς τις θερμίδες

Στο τέλος της ημέρας είναι απλά μαθηματικά… πόσες θερμίδες κατανάλωσες μείον πόσες θερμίδες έκαψες. Το να παρακολουθείς τις μερίδες είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να διατηρήσεις μακριά τα κιλά.

Επίσης, απόφυγε τους χυμούς (ακόμα και τους φρέσκους). Χρειάζεται αρκετά πορτοκάλια για να φτιαχτεί ένα ποτήρι χυμός αλλά πίνοντας τον χυμό, καταναλώνεις και όλες τις θερμίδες από αυτά τα πορτοκάλια χωρίς όμως τις φυτικές ίνες του φρούτου που πραγματικά χρειάζεσαι.

2.  Τρως πρωινό; Ναι ή Όχι;

Αν και οι περισσότερες δίαιτες προστάζουν να τρως πρωινό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να τρως όταν δεν πεινάς. Εάν πιέζεις τον εαυτό σου να φάει πρωινό επειδή υποτίθεται ότι είναι υγιεινό, απλά μην το κάνεις.

3. Δεν κοιμάσαι καλά

Η στέρηση ύπνου σε κάνει να νιώθεις πείνα και μπορεί να εμποδίζει το χάσιμο βάρους, σύμφωνα με μια μελέτη του University of Chicago’s General Clinical Resource Center Sleep.

4. Απέχεις από τροφές όλη την ημέρα

Είναι πολύ σημαντικό να νιώθεις καλά με το σώμα σου, αλλά δεν θα φτάσεις γρηγορότερα στο επιθυμητό αποτέλεσμα όταν δεν τρως τίποτα όλη την ημέρα. Η παράλειψη γευμάτων μπορεί στη συνέχεια να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής.

5. Τρως «πλαστικές» τροφές

Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει ότι κάποιοι άνθρωποι τείνουν να τρώνε 30% περισσότερη τροφή όταν ξέρουν ότι αυτό που τρώνε είναι light ή έχει χαμηλά λιπαρά. Τα επεξεργασμένα και τεχνητά τρόφιμα είναι ένα κοινό λάθος που γίνεται στις δίαιτες, διότι αυτές οι τροφές περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά που διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία του εντέρου, σύμφωνα πάντα με πρόσφατες μελέτες. Προσπάθησε να τρως φρέσκα φρούτα, «γλυκά της φύσης» αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό.

*To παρόν κείμενο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα. Για οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να απευθυνθείτε στον διατροφολόγο σας.

 

 

Τάνια Νικολοπούλου

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue