5 τρόποι να κάψετε θερμίδες γρήγορα μέσα και έξω από το γυμναστήριο

Πόσες θερμίδες έκαψα με αυτή την άσκηση; Πόσο ίδρωσα; Μήπως πρέπει να κάνω περισσότερη ώρα γυμναστική για να κάψω περισσότερες θερμίδες; Όλες αυτές οι ερωτήσεις γυρίζουν στο μυαλό σας σωστά;

Τελικά όμως τι ισχύει; Πολλοί είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο, όπως η ηλικία, το φύλο, το βάρος, η μυική μάζα και άλλα.

Εμείς σας βρήκαμε 5 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να κάψετε τις θερμίδες που θέλετε, πριν και μετά το γυμναστήριο:

1 Ακούστε την κοιλιά σας

Ακούγεται τρελό, ναι, αλλά, αν πεινάτε μετά την προπόνηση, σημαίνει ότι κάνετε κάτι σωστά. Μια ουσιαστική προπόνηση, είτε προπόνηση δύναμης είτε καρδιο, συνήθως καίει 200 ​​ή και περισσότερες θερμίδες. Εσείς νιώθετε αυτή τη “γκρίνια” μετά την άσκηση στην κοιλιά σας; Ίσως χρειαστεί να επανεκτιμήσετε το προπονητικό σας πλάνο.

2. Εστιάστε στην τέλεια φόρμα

Όσον αφορά το πώς να κάψετε θερμίδες γρήγορα, κάθε φορά που προπονείστε, επικεντρώστε την προσοχή σας στη τεχνικής σας. Είτε πρόκειται για το τέλειο push up είτε για squat, σχεδόν σε μεγάλο βαθμό διασφαλίζει ότι καίτε θερμίδες. Όσο περισσότερους μύες έχετε, τόσο πιο αποτελεσματικός είναι ο μεταβολισμός σας, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την προπόνηση.

3. Δώστε προσοχή στις ζώνες του καρδιακού σας παλμού

Η παρακολούθηση του καρδιακού σας παλμού όχι μόνο μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε εάν η προπόνησή σας καίει πραγματικά θερμίδες, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε την ένταση της, ώστε να καίτε θερμίδες γρήγορα. Η διαλειμματική προπόνηση μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό σας και να αυξήσει την υπερβολική κατανάλωση οξυγόνου μετά την άσκηση, η οποία είναι κρίσιμη για την καύση θερμίδων σε ηρεμία.

272128843 527335591780063 370921833029997398 n

4. Βεβαιωθείτε ότι αισθάνεστε το μετάκαυμα

Είναι εξίσου σημαντικό να δίνετε προσοχή στο πώς αισθάνεστε μετά από μια προπόνηση όσο και στο πώς αισθάνεστε κατά τη διάρκεια της. Εάν ιδρώνετε κατά τη διάρκεια του Spin, αλλά μετά τη συνεδρία αισθάνεστε ότι θα μπορούσατε να πάτε ξανά, ίσως να μην είχατε εργαστεί τόσο σκληρά όσο νομίζατε.

5. Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας

Ο καλύτερος τρόπος για να κάψετε περισσότερες θερμίδες είναι να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Πως? Βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμά σας δεν μένει ποτέ στάσιμο Ένας καλός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι έχετε σταθερά το δυναμικό καύσης θερμίδων είναι ο εξής: Θα ανεβάζετε το προπονητικό σας πρόγραμμα σιγά σιγά για να έχετε μεγαλύτερη καύση και να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να “χτυπιέστε” στην γυμναστική.

cover photo unsaplash

Μαρία Τεπετίδου Blogger

Είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας & Ψηφιακών Μέσων και θα μοιραζόμαστε μαζί το κομμάτι της ομορφιάς και του fitness από την οπτική γωνιά της ψυχαγωγίας έτσι ώστε να τα κάνουμε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Επίσης θα προσεγγίζουμε επίκαιρα κοινωνικά θέματα που χρίζουν ιδιαίτερη σημασία.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue