6 λεπτά pilates με μικρή μπάλα για κοιλιά και πλάτη 

Σήμερα με αυτό το γρήγορα πρόγραμμα pilates, θα δουλέψουμε κοιλιά και πλάτη.

Ιδανικό για ανθρώπους με πόνους στην μέση. Η μπάλα θα βοηθήσει να κάνουμε άνετα τους κοιλιακούς μας.
cover photo unsplash

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue