Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2020%2F01%2Fimages easyblog articles 9169 LikeWomanCover

Ας Γνωρίσουμε Την Εταιρεία Που Είπε Πρώτη Το “Ναι” Στο Body Positivity

Τί γίνεται λοιπόν, όταν η πραγματικότητα στο ανθρώπινο σώμα σε μία διαφημιστική καμπάνια μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις της;

Ήταν 2017, όταν η εταιρεία Aerie, θυγατρική της American Eagle, αποφάσισε να σταματήσει να χρησιμοποιεί φίλτρα και επεξεργασία στις διαφημιστικές καμπάνιες εσωρούχων. Το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν μόνο στον τομέα της πραγματικότητας, αλλά και στις πωλήσεις της συγκεκριμένης εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το πρώτο τετράμηνο του 2018, αυξήθηκαν κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 32%. Την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2017, είχαν αυξηθεί κατά 12%. Μέσα σε ένα χρόνο, λοιπόν, εκτοξεύθηκαν κατά 20%.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρόεδρος της εταιρείας αναφέρει πως τα κορίτσια σήμερα είναι πιο ανεξάρτητα και δυνατά από ποτέ, ενώ τονίζει πως οι μη ρεαλιστικές εικόνες των μοντέλων άλλων εταιρειών εσωρούχων δεν αποτελούν καλό παράδειγμα και κάνει κάθε brand να πρέπει να κάνει ό,τι είναι καλύτερο για το ίδιο.

RECENT

RELATED