Οι παρουσιάσεις και εκδηλώσεις της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, επί μιάμιση εβδομάδα, μας έδωσαν μια νέα ιδέα για το πώς θα μοιάζει η μόδα το φθινόπωρο.
Ενώ μεγάλο μέρος για τη σεζόν Φθινοπώρο/Χειμώνα 23’ ήταν οι καθαρές-μίνιμαλ γραμμές, με πολλά γκρι και ουδέτερα χρώματα αντί για τα τα πολύχρωμα του περασμένου έτους.
Τα υποδήματα, επίσης, ξεπερνούσαν τη γραμμή μεταξύ της ελάχιστης πρακτικότητας. Έχουν φύγει τα περισσότερα από τα υπερβολικά στολίδια, και κινήθηκαν σε απλά ντεσέν και ελαστικά δέρματα. Η λάμψη ήταν ακόμα παρούσα, απλώς με έναν λιγότερο υπερβολικό τρόπο.
Παρ’ όλη τη κουβέντα για τα στιλέτα του, οι μπότες του Louboutin μερικές φορές επισκιάζονται. Αυτή τη φορά, έδειξε μια σειρά από ασπρόμαυρες μπότες με κωνικό τακούνι, τόσο σε ύψος γάμπας όσο και πάνω από το γόνατο για μια εμφάνιση που είναι ταυτόχρονα ρετρό, μοντέρνα και προορισμένη να είναι διαχρονική.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christian Louboutin (@louboutinworld)
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Marta Nonas Babut (@martanonas)
Ο δημιουργικός διευθυντής Olivier Rousteing δεν πτοήθηκε ποτέ από τη διακόσμηση, στην πραγματικότητα μείωσε τη συνηθισμένη του λάμψη για τη συλλογή του φθινοπώρου χειμώνα του 23 της Balmain, εστιάζοντας αντ ‘αυτού σε σιλουέτες εμπνευσμένες από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80 σε μια πλούσια παλέτα. Ωστόσο, υπήρχαν ακόμα στιγμές γοητείας, και ένα ζευγάρι βελούδινες πλατφόρμες σε χαμηλό ύψος έμοιαζαν άνετες και λαμπερές – με τη σωστή vintage αίσθηση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Marta Nonas Babut (@martanonas)
Credit: Courtesy of Loewe
Έχουμε φτάσει να περιμένουμε πολλές αστείες στιγμές με τα παπούτσια από τον Jonathan Anderson. Υπήρχαν ακόμη πολλά για το φθινόπωρο του χειμώνα του ’23, από μεγάλους βελούδινους φιόγκους μέχρι σαθρές μπότες που μοιάζουν με παντελόνι. Αλλά υπήρχαν αυτές οι λεπτές μπότες από γυαλιστερό ανάγλυφο δέρμα που ξεχώριζε ως ένα πραγματικό επενδυτικό κομμάτι, αναδεικνύοντας την πραγματική κληρονομιά της δερμάτινης χειροτεχνίας της ισπανικής μάρκας.
credit chanel.com
Για το φθινόπωρο του χειμώνα του 23, η Virginie Viard αφιέρωσε ολόκληρη τη συλλογή της Chanel στην camelia. Είναι το γνωστό μοτίβο του οίκου ως το πιο αγαπημένο λουλούδι της Coco Chanel. Ένα ζευγάρι μαλακά δερμάτινα μποτάκια με ελαφρύ βικτοριανό σχήμα τονίζονταν με μεγάλους φιόγκους, και επίσης σε απαλό μαύρο δέρμα, με μια μοναδική λευκή δερμάτινη camelia σε κάθε πόδι και ένα μικροσκοπικό μαργαριτάρι στη μέση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη AQUAZZURA (@aquazzura)
Δεν υπήρχαν πολλά σανδάλια με λουράκια που προσφέρονται για το φθινόπωρο του χειμώνα του 23, αλλά ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Aquazzura, Edgardo Osorio, ξέρει τι αντηχούν σεζόν με τη σεζόν. Τα σανδάλια με τα κορδόνια και τα λουράκια από λεπτές κρυστάλλινες διακοσμήσεις είναι ακριβώς η σωστή ποσότητα λάμψης — ένα πραγματικό βραδινό αξεσουάρ.
Ο δημιουργικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli κοίταξε την ανδρική εκδοχή του βραδινού ρούχου – το μαύρο σμόκιν με γραβάτα – για να αντιστρέψει αυτούς τους κώδικες γοητείας και θηλυκότητας. Τα φορέματα τονίστηκαν με μονόχρωμες εκδόσεις και το δέρμα βοήθησε να δώσει λίγο φως στη συλλογή. Ένα ζευγάρι γυαλιστερές μαύρες δερμάτινες μπότες μάχης, εξοπλισμένες με Rockstuds στην άκρη και γιγάντια λοφία από μαύρα φτερά στον άξονα, αποτελούσαν την επιτομή αυτής της εξερεύνησης μιας δυαδικότητας αρσενικού-θηλυκού στο βραδινό ντύσιμο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentino (@maisonvalentino)
Έχουν περάσει μερικές σεζόν υποδημάτων που κυκλοφόρησε ξανά τη δική του ομώνυμη ετικέτα. Ο σχεδιαστής αφιερώνει το χρόνο του για να λανσάρει νέα στυλ και για το φθινόπωρο/χειμώνα του ’23 έφερε αέρα τζιν, αφαιρώντας λεπτομέρειες από κρυστάλλινες λεπτομέρειες και προσθέτοντας αληθινά τρουκς στο άκαμπτο τζιν.