«Χτίζοντας» Τη Σωστή Διάρκεια Ύπνου Ανά Ηλικία!

Εσείς πόσες ώρες κοιμάσαστε; Κοιμάστε πολύ…ή λίγο; Κοιμάστε αμέσως όταν πέφτετε στο κρεβάτι ή στριφογυρίζετε συνέχεια μέχρι να σας πάρει ο ύπνος;

Για να δούμε λοιπόν ανάλογα με την ηλικία πόσες ώρες ύπνου χρειαζόμαστε!

Απενεργοποιήστε τα φώτα και σταματήστε τις δραστηριότητες 1 ώρα πριν την κατάκλιση.
Κρατήστε τακτικό πρόγραμμα: να προσπαθήσετε να κοιμάστε και να ξυπνάτε την ίδια ώρα.
Αποφύγετε να ξοδεύετε χρόνο στο κρεβάτι ενώ είστε ξύπνιοι: εάν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε μέσα σε 15 λεπτά, αφήστε το κρεβάτι, διαβάστε ένα βιβλίο και επιστρέψτε όταν αισθανθείτε ξανά υπνηλία.

#tip: η καθιέρωση αρκετών ωρών ύπνου (9-10ώρες) είναι πιθανά ένδειξη έλλειψης θρεπτικών συστατικών (χαμηλός σίδηρος ή B12 προκαλούν κόπωση) ή σοβαρής ασθένειας – συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

#PsomaMedicalWellness

| www.psoma.gr | 2106801086 

Μαρία Ψωμά, Ιατρός-Βιοπαθολόγος

Είμαι η Μαρία Ψωμά, γιατρός – βιοπαθολόγος παχυσαρκίας. Μπόρεσα να συνδυάσω την κλασική ιατρική με την ολιστική προσέγγιση του ανθρώπου, για την επίλυση του προβλήματος της παχυσαρκίας. Δεν είμαι διαιτολόγος, αλλά γιατρός. Σπούδασα Ιατρική και δεν αρέσκομαι στη λέξη «δίαιτα», αλλά στη «διατροφή». Δεν πιστεύω στις δίαιτες. Αν κάνεις μία αυστηρή δίαιτα, θα στερηθείς και μετά θα «πέσεις με τα μούτρα» λέει.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue