Καλοκαίρι & διατροφή όπως όταν ήσουν παιδί

Απόλαυσε το καλοκαίρι όπως όταν ήσουν παιδί, ξεγνοιασιά, διάθεση παιχνιδιού και όνειρα.

Έτσι, σίγουρα η τροφή θα πάρει άλλο ρόλο. Παύει να είναι πρωταγωνίστρια με τη σκέψη τι να φάω-που–πότε- πεινάω κ.λ. γιατί πολύ απλά θρέφεις την ψυχή και το συναίσθημα, χορταίνεις κυριολεκτικά και μεταφορικά με όλα όσα συμβαίνουν ανάλαφρα και αληθινά.

Αλήθεια, αγάπη, αποδοχή, παιχνίδι & αλληλεπίδραση με αγαπημένους και ότι άλλο γεμίζει την καρδιά του καθενός, μπορούν να είναι τα βασικά εδέσματα των ζεστών καλοκαιρινών  ημερών. Φυσικά κανείς δε ζει σε ένα φανταστικό κόσμο χωρίς προβλήματα και έγνοιες, μα αυτό δεν αξίζει να επηρεάζει τη ζωή τόσο, ώστε η τροφή να γίνεται η απόλαυση και η νέα φαινομενικά ευχάριστη ρουτίνα καταπίεσης και συμπίεσης των ήδη συμπιεσμένων συναισθημάτων.

Το καλοκαίρι και οι διακοπές δίνουν την ευκαιρία για περισσότερο χρόνο και μπορεί να αποτελέσουν τελικά την αρχή μιας νέα εποχής στη σχέση σας με την τροφή και πάνω απ’ όλα με τον εαυτό σας, τη φροντίδα σας, την αυτοθεραπεία σας. Δοκιμάστε το και απολαύστε το!

Παρακάτω σας δίνω μερικές ιδέες για αλλαγή που μπορείτε να τις προσαρμόσετε σε εσάς:

– Ξεκινήστε τη μέρα σας με βαθιές διαφραγματικές αναπνοές, νερό και ελαφριά άσκηση 10 λεπτών δίνοντας στο σώμα σας το χρόνο να προσαρμοστεί στο ξεκίνημα της ημέρας.

– Στην παραλία ωραία η ξεκούραση, ο καφές, η μουσική. Υπάρχει όμως χρόνος και για κολύμπι και βουτιές όπως όταν ήσουν παιδί,  περπάτημα στην άμμο, βόλεϊ & ρακέτες, πύργους στην άμμο και αν κουραστείς τι πιο απολαυστικό από ένα ύπνο με τον ήχο της θάλασσας.


– Αφιέρωσε 15′ την ημέρα για αποκλειστική επικοινωνία με το δικό σου εσωτερικό εαυτό, εστίασε στο τι επιθυμείς –τι σε γαληνεύει-τι σε χαροποιεί- τι σε κάνει δημιουργικό/ή και γράψε τους τρόπους που μπορείς να σου το προσφέρεις.

– Άσε τα “δεν”, το παρελθόν και την απαισιοδοξία να τα πάρει το κύμα.

– Κατανάλωσε σε ένα από τα 3 βασικά γεύματα της ημέρας σου αποκλειστικά φρέσκα-ωμά φρούτα ή/και λαχανικά.

– Καταναλώστε στο κυρίως γεύμα και στην έξοδο σας πιο επιλεκτικές/ποιοτικές  τροφές καθώς και ότι σου κάνει όρεξη αλλά  σε μικρότερη ποσότητα απ’ ότι παλαιότερα.

– Γλύκανε το μέσα σου με χαμόγελο και μια μπάλα παγωτό αντί για δυο και τρεις.

-Αλκοόλ φυσικά και να καταναλώσεις, αρκεί να μην είναι αυτό η αιτία της χαράς και διασκέδασής σου.

-Αναγνώρισε την ομορφιά σου μέσα και έξω, πάρε αγκαλιά το παιδί που υπάρχει πάντα “εκεί” και ομόρφυνε τον κόσμο ολόκληρο με τη λάμψη σου σαν να είσαι ακόμα παιδί.

Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικα τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει (Πάουλο Κοέλο, 1947-, Βραζιλιάνος συγγραφέας)

 

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue