Pilates Για Ενδυνάμωση Κοιλιακών!

Όμορφες καλημέρες και καλή εβδομάδα!

Το pilates όπως έχουμε πει πολλές φορές, είναι οι καλύτερη άσκηση για όλες τις ηλικίες και για όλα τα επίπεδα! Σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα βίντεο με ασκήσεις για ενδυνάμωση των κοιλιακών. Σε κάποιες από τις ασκήσεις θα χρειαστούμε και ένα λάστιχο (αν δεν έχετε, κάντε τις ασκήσεις χωρίς λάστιχο).

Κάντε έξι με δέκα επαναλήψεις σε κάθε άσκηση, τουλάχιστον δύο με τρεις φορές την εβδομάδα 

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue