Πώς να σώσουμε Αυχένα-Πλάτη στην καραντίνα #1

Ζούμε μεγάλες στιγμές, κι εμείς και ο αυχένας μας.

Λίγο η τηλε-εργασία, λίγο το άγχος, λίγο ο καναπές, πολύ οι ειδήσεις και ακόμα περισσότερο το κλείσιμο των χωρών εκγύμνασης, μας έχουν μετατρέψει από εύζωνες σε καμήλες.

Αποφάσισα να αναρτήσω λοιπόν 3 (!) βινδεάκια με οδηγίες προς ναυτιλωμένους Καρεκλο-Κένταυρους που η περιοχή Αυχένα-Άνω μοίρας πλάτης τους έχει αρχίσει να πνέει τα λοίσθια.

Θα μου πείτε «γιατί 3; Εγώ θέλω κάτι εύκολο να το κάνω να τελειώνω».

Θα σας απαντήσω λακωνικά:

Αν θέλετε πασαλείμματα, δεν ακολουθείτε το σωστό προφίλ.

Το να σας δώσω ένα βίντεο «πώς να χαλαρώσω τον αυχένα και την πλάτη» (που τα έχω ήδη ανεβάσει αλλά θα το ξανακάνω στο επόμενο βήμα) λειτουργεί πυροσβεστικά.

Το σφίξιμο στους μυς της περιοχής είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Έχουμε μυς μόνιμα σφιγμένους γιατί δουλεύουν σε αντίξοες συνθήκες.

Από τη μια έχουμε ξεχάσει να τους χρησιμοποιούμε και να τους δυναμώνουμε με δραστηριότητες και κινήσεις, περιορίζοντας τη θέση των χεριών μας σε μια περιοχή 50×50 εκατοστά μπροστά από το σώμα και από την άλλη έχουν να αντιμετωπίσουν τους εξαιρετικά γυμνασμένους και μόνιμα ενεργοποιημένους μυς που κρατάνε τα χέρια σε αυτή τη θέση.

Θα χρειαστεί να διαχειριστούμε ΠΡΩΤΑ (παρόν βίνδεο) το αυξημένο ρελαντί των ανταγωνιστών μυών -θωρακικού και πλατύ ραχιαίου– που είναι οι κύριοι ένοχοι και μετά να χαλαρώσουμε τα θύματα (next βίνδεο).

Και στο παραnext βινδεάκι θα σας δώσω χαρούμενες παραλλαγές πώς να βοηθήσετε τον Στρατηγό να καταγράψει την καινούρια τάξη πραγμάτων. Και να επαναπρογραμματιστεί.

Με αγάπη πολλή, καλά reset παίδες!

ΥΓ παρακαλώ να μοιραστείτε την πληροφορία και με τα αλλά παιδάκια

My Social Facebook Instagram Youtube | Web

RELATED

Absolute Feminine Stories

© 2020, LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue