7 τρόποι για να «φορτίσεις» το σώμα σου τον χειμώνα

Στο άρθρο μας για την εποχή του Φθινόπωρου, είπαμε ότι ο άνθρωπος είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της φύσης. Κάθε εποχή είναι ξεχωριστή και απαραίτητο τμήμα του κύκλου της ζωής. Κάθε εποχή κυλάει ομαλά με αρμονία στην επομένη. Κάθε εποχή μας καθοδηγεί με την ενέργειά της, να ανοίξουμε τις αισθήσεις μας, να τη δούμε, να τη μυρίσουμε, να την ακούσουμε, να τη γευτούμε και να την αγγίξουμε.

Εάν γνωρίζουμεπως να τραφούμε, πως να ενδυναμώσουμε τη ζωτική μας ενεργεία και πως να αφουγκραστούμε το σπόρο μας, τότε θα υπάρχει αρμονία, ευεξία και υγεία σε σώμα και ψυχή, που θα ακολουθεί και στις επόμενες εποχές.

Ποιά είναι τα δώρα που μας δίνει η σοφία του Χειμώνα για το σώμα;

Καλωσορίσαμε το Χειμώνα, η εποχή που επιστρέφει η ζωτική ενέργεια στο σπόρο και τις ρίζες μας. Όταν ρώτησα την κόρη μου «Όταν ακούς τη λέξη χειμώνα τι σκέπτεσαι;», μου απάντησε «Να παίζω στο χιόνι, να πίνω ζεστή σοκολάτα και να καθόμαστε να παίζουμε επιτραπέζια μπροστά στο τζάκι όλοι μαζί». Ναι, τόσο απλά και αληθινά.

Τα παιδιά είναι αυθόρμητα πλάσματα και πολύ κοντά στην αλήθεια της φύσης.

Και εμείς μια φορά και ένα καιρό ήμασταν παιδιά. Αυτό το παιδί είναι ακόμα μέσα μας αλλά το έχουμε παραμελήσει και ξεχάσει.

Ο χειμώνας μας καλεί να αποθηκέψουμε ενέργεια και να δυναμώσουμε τις ρίζες μας. Είναι η εποχή που ζητά ξεκούραση, που φορτώνουμε τις μπαταρίες μας και γεμίζουμε τις αποθήκες μας.

enydatwsi dermatos xeimwnas 620x375 1

Ο χειμώνας, λόγω που έχει λιγότερο φως και περισσότερο σκοτάδι,μας καλεί να κάνουμε μια εσωστρεφή κίνηση, ενεργειακά και πνευματικά. Μαζευόμαστε πιο νωρίς στο σπίτι, έχουμε την ανάγκη να είμαστε μέσα στα ζεστά, σαν κουκούλι. Μας βάζει σε μια διαδικασία σιωπής, ηρεμίας και ενδοσκόπησης.

b34b1be4c39c3b47169429211c6f7d56

Πως να φορτίσουμε τις μπαταριές μας το Χειμώνα:

1.  Καλή ποιότητα ύπνου και ξεκούρασης.

2. Κάνουμε ήπιες δραστηριότητες, να μην ιδρώνουμε πολύ για να μην εξαντλούμε την ενέργειά μας. Διαλογισμός, διάβασμα, προσωπικό ημερολόγιο. Σωματικές ασκήσεις σαν το Tai chi και Qigong, που είναι διαλογισμός εν κινήσει.

3. ο κρύο δημιουργεί μια συστολή στο σώμα μας. Θέλουμε να ζεστάνουμε το σώμα μας αλλά όχι σε σημείο εφίδρωσης. Η θερμοκρασία του σπιτιού να μην έχει υπερβολικά μεγάλη διαφορά σε σχέση με το εξωτερικό μας περιβάλλον. Οι απότομες εναλλαγές ζεστής κρύου κουράζει το σώμα.

4. Στη διατροφή μας είναι σημαντικό να επιλέγουμε να τρώμε φρούτα και λαχανικά της εποχής. Η φύση έχει φροντίσει για την καρποφορία της κάθε εποχής και εμείς πρέπει να την εμπιστευόμαστε σε αυτό. Για το χειμώνα να προτιμάμε αυτά που είναι κρυμμένα κάτω από τη γη όπως διάφορες ρίζες, και αυτά που είναι συμπαγή όπως λάχανα, κουνουπίδι κτλ. Επίσης καλά λιπαρά από ξηρούς καρπούς, ψάρια και κρέας. Θέλουμε παραπάνω λίπη για να ζεσταίνουμε το σώμα.

5. Η γεύση του χειμώνα είναι το αλάτι.

6. Προτιμητέος τρόπος μαγειρέματος το βραστό, πολλές σούπες και το πολύωρο ψήσιμο στοφούρνο.

7. Μέσα σε ζεστά ροφήματα μπορούμε να προσθέσουμε διάφορα μπαχαρικά σαν τη κανέλλα και το γαρίφαλο, καθώς και φρεσκοτριμμένο τζίντζερ.

29c8debb8f2e9cbe935ad8c9268ce7e1

Ανάψτε τα τζάκια σας, εάν δεν έχετε βρείτε έναν φίλο που έχει! Μαζευτείτε, συζητήστε, απολαύστε όμορφες στιγμές πίνοντας ζεστό κρασί με κανέλλα και γαρίφαλο, κοιτάζοντας τις φλόγες που χορεύουν.

Να απολαύσετε έναν όμορφο Χειμώνα και καλές γιορτές να έχετε.

Everything is ready for a relaxing and therapeutic massage session. Will you join me?

Follow me στο Insagram | Facebook ή στείλτε μου mail annakypreou@hotmail.com.

Άννα Κυπραίου, Wellness Therapist

Βασική μου αρχή είναι ότι με υποστήριξη της φυσικής ισορροπίας του σώματος και της ροής της ενέργειάς του, δημιουργείται αρμονία και ευεξία. Το πιο σημαντικό για μένα είναι πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, έχει διαφορετικές ανάγκες και χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση. Το σώμα, το συναίσθημα και το πνεύμα είναι αδιάσπαστα και ενιαία, οπότε και η θεραπεία είναι και αυτή ολιστική.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue