5 Λεπτά ζέσταμα yoga για τα ισχία

Οι καμπτήρες του ισχίου γίνονται πολύ σφιχτοί και κοντύτεροι αν κάνετε καθιστική ζωή, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα στη μέση.

Γι’αυτό είναι σημαντικό το καθημερινό τέντωμα των καμπτήρων του ισχίου όχι μόνο για όσους κάνουν καθιστική ζωή, αλλά και για όσους τους αρέσει να τρέχουν, να περπατούν και να κάνουν ποδήλατο.

Όλοι λοιπόν μπορούμε να ωφεληθούμε από αυτό, δηλαδή είτε να ανοίξουμε τις περιοχές που είναι πολύ σφιχτές είτε να αντισταθμίσουμε την παρατεταμένη ή έντονη κάμψη του ισχίου μας που οφείλεται σε ένα πιο ενεργό τρόπο ζωής.

Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος. Δοκίμασε να κάνεις αυτό το πεντάλεπτο ζέσταμα.

Επίσης μπορείς να το προσθέσεις πριν ή μετά από οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής κάνεις.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue