6+1 τρόποι για να κάνετε «restart» και να έχετε καλύτερη διάθεση

Μην παραμελείτε το πρωινό:

Το έχετε ακούσει ένα εκατομμύριο φορές αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο είναι το πρώτο γεύμα που ξεχνάμε, σχεδόν καθημερινά.
Ενα φλυτζάνι καφές ποτέ δεν θεωρήθηκε από κανέναν διατροφολόγο,πρωινό.
Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι τρώγοντας πρωινό, ελέγχουμε καλύτερα το βάρος μας και αποδίδουμε περισσότερο στις δραστηριότητές μας.

Γυμναστείτε χωρίς εμμονές:

Δεν είναι απαραίτητο να τρέχετε χιλιόμετρα στο διάδρομο ή ν’ακυρώνετε τον καφέ σας με μια φίλη για πάτε γυμναστήριο.
Στη σωματική άσκηση δεν υπάρχουν κανόνες και ασφυκτικά προγράμματα.
Ενας χαλαρός περίπατος στο πάρκο της γειτονιάς μας αλλά και κάποιες δουλειές του σπιτιού,μπορουν να μας κρατήσουν σε φόρμα.

Σκεφτείτε θετικά:

Μην «κολλάτε» σε ότι δύσκολο και στενόχωρο σας έχει συμβεί τον τελευταίο καιρό.
Πάρτε μια κόλλα χαρτί και γράψτε τους λόγους για τους οποίους είστε ευγνώμονες στη ζωή σας. Σημειώστε πράγματα που σας δίνουν χαρά και δύναμη να συνεχίστε.
Μη ξεχνάτε «η ζωή είναι άδικη αλλά και πάλι είναι …ωραία».

Μην μένετε πολλές ώρες με άδειο στομάχι:

Είναι ότι χειρότερο μπορείτε να κάνετε στο οργανισμό σας.
Εχετε πάντα μαζί σας,υγιεινά σνακς όπως ξηρούς καρπούς,φρούτα αλλά ένα γιαούρτι,χαμηλών λιπαρών,που θα σας τονώσει και θα σας δώσει ενέργεια χωρίς να σας βαρύνει.

Μην κάνετε τίποτα απολύτως:

Καθίστε, ξαπλώστε, κοιτάξτε το ταβάνι, αρκεί να μην κανετε τίποτα απολύτως για κάποια λεπτά της ημέρας. Δεν σας κυνηγάει κανένας και τίποτα. Έτσι κάνετε την απαραίτητη αποσυμπίεση και μετα “restart” και είστε καινούρια. 

RECENT

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue