6 Εορταστικά μυστικά διατροφής που θα σε κάνουν να φροντίσεις το σώμα σου και τα κιλά σου!

Έρχονται οι γιορτές, η διάθεση βελτιώνεται και η επιθυμία για ανάλαφρες λαμπερές ημέρες είναι εδώ. Φυσικά και θα διασκεδάσετε και θα φάτε και θα πιείτε.

Θυμηθείτε απλά το χρόνο και τον κόπο που έχετε αφιερώσει όλο τον προηγούμενο καιρό με τη φροντίδα του σώματός σας και των κιλών σας. Όχι για να αποφύγετε το γλυκό και τα πιο “γιορτινά εδέσματα” μα για να έχετε αυτό το μέτρο που θα σας βοηθήσει στην γρήγορη επαναφορά μετά τις γιορτές. Όταν υπάρχει μέτρο και εγκράτεια  είναι πιο ουσιαστική η απόλαυση καθώς και η αρμονική επαναφορά από τις ημέρες των γιορτών στην καθημερινότητα.

Εξάλλου διασκέδαση είναι η παρέα, ο χορός, οι εκπλήξεις και όλα όσα συνοδεύουν τις γιορτές και έτσι γεμίζει η ψυχή μας και χορταίνει και το στομάχι μας γρηγορότερα.

diatrofi xristougenna 1 Στην πράξη:

·  Κατά τη διάρκεια της ημέρας – πριν & μετά τα εορταστικά τραπέζια- επιλέξτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Ιδανικά φρούτα & εμπλουτισμένες σαλάτες με λαχανικά εποχής ή ζεστή σούπα λαχανικών.

·  Στο εορταστικό τραπέζι φυσικά και να δοκιμάσετε τα πάντα αλλά με μέτρο. Εξάλλου δε συνηθίζονται πολλές από τις επιλογές αυτές στην καθημερινή σας διατροφή. Απλά φροντίστε  οι ποσότητες να είναι με μέτρο στα πιο “πλούσια” σε λιπαρά και υδατάνθρακες γεύματα. Προτιμήστε μεγαλύτερη ποσότητα σε πρωτεϊνούχες τροφές (γαλοπούλα, κοτόπουλο, χοιρινό κ.α.)

· Πιείτε άφθονο νερό &  ζεστά αφεψήματα από βότανα όπως τσουκνίδα- φασκόμηλο- μελισσόχορτο κ.α.

· Ανάμεσα στην κατανάλωση αλκοόλ επιλέξτε να πιείτε ανθρακούχο νερό ώστε να ‘’μετριάσετε’’ την κατανάλωση του αλκοόλ. Έστω και 1-2ποτηράκια λιγότερα βοηθούν.

· Γλυκά…η παράδοση είναι παράδοση και τα Χριστούγεννα χωρίς κουραμπιέ & μελομακάρονο δεν γίνεται, έστω για το καλό είναι μέσα στο πρόγραμμα. Καλό είναι όμως να μείνετε στο ένα τεμάχιο και να μην είναι σε καθημερινή βάση.  Όπως και η Βασιλόπιτα, φυσικά και θα φάτε, εξάλλου το φλουρί είναι ένα κίνητρο, αρκεί να φροντίσετε να καταναλώνετε μικρή μερίδα και να αποφύγετε την κατανάλωση πάνω από ενός γλυκίσματος /ημέρα ακόμα και αν είναι κουραμπιές.

· Περπατήστε. Τι πιο όμορφο από ένα χειμερινό περπάτημα στη φύση ή στην όμορφα στολισμένη πόλη.

Μετά τις ημέρες των γιορτών μπορείτε να κάνετε μία ημέρα πιο “αποτιξινωτική” όπως:

Πρωί:  γιαούρτι ή κεφίρ με  φρέσκα  φρούτα (2τμχ.) και μέλι (1κουτ. γλυκού)                                                                                                    Ενδιάμεσα (Δεκατιανό και απογευματινό): φρούτο (1τμχ.) ή γιαούρτι (2%)
Μεσημέρι:  Σαλάτα (να περιέχει ωμά ή βραστά ή ψητά λαχανικά) με ελαιόλαδο και λεμόνι/ ξύδι ή Σούπα Λαχανικών.
Βράδυ:  Το ίδιο με το μεσημέρι ή γιαούρτι (2%) με 2 ξινόμηλα

Καλές γιοτές με υγεία, αγάπη και αυτοφροντίδα!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ!

Για περισσότερες πληροφορίες ή ερωτήσεις θα με βρείτε στο Facebook: diatrofis diadromes

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue