Αυτός Είναι Ο Τρόπος Για Να Ενισχύσεις Τη Μυϊκή Σου Αντοχή!

Όμορφες καλημέρες 

Στο σημερινό μου βίντεο θα σου δείξω κάποιες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις με μια μπάρα (ή σκέτα βαρακια ).

Μολονότι η μπάρα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την άρση βαρών, δώσε της μια ευκαιρία και θα σε εκπλήξει με την ευελιξία της!!!

Θα σου προσφέρει τη δυνατότητα να την χρησιμοποιήσεις ακόμα και χωρίς την προσθήκη δίσκων βαρών.

Θα είσαι σε θέση να εκτελέσεις μία ευρεία γκάμα ασκήσεων, γυμνάζοντας την πλάτη, τους ώμους,τους δικέφαλους, τους τετρακέφαλους και τα χέρια.Στο πλαίσιο ενός πλήρους προγράμματος προπόνησης, η μπάρα θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις τη μυϊκή σου αντοχή.

Δες μερικές από αυτές τις ασκήσεις στο βίντεο που ακολουθεί Το πρόγραμμα είναι για όλα τα επίπεδα,αν είσαι αρχάριος ξεκίνα με σκέτη την μπάρα,αν είσαι προχωρημένος βάλε περισσότερα κιλά.

Καλή προπόνηση!

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue