Ασκήσεις με βάρη για χέρια και πόδια, για επίδοξες μαμάδες που θέλουν ενδυνάμωση στα “οικογενειακά βάρη”

Όσον αφορά στις επίδοξες μαμάδες, είναι πολύ σημαντικό να προετοιμαστούν για τα οικογενειακά βάρη (κυριολεκτικά) που έρχονται. Σίγουρα έχετε ακούσει μια νέα μαμά να παραπονιέται ότι την πονάει η πλάτη, τα πόδια και τα χέρια μετά από ώρες αγκαλιά με το μωρό. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να δυναμώσετε, πριν χρειαστεί να αρχίσετε τα καθίσματα και τις κάμψεις δικεφάλων με βάρος το παιδί, καθώς από τη μια θα διευκολυνθείτε, από την άλλη θα αποφύγετε πόνους στη μέση και τραυματισμούς. Κάντε σχετικά λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις. Με αυτό τον τρόπο προλαβαίνετε τραυματισμούς και εξασκείτε περισσότερο την αντοχή των μυών σας, η οποία χρειάζεται στην καθημερινότητα σας. Να θυμάστε πάντα ότι σκοπός είναι η απόκτηση συγκεκριμένης αντοχής στη δύναμη. Άλλωστε τα πολλά κιλά και οι λίγες επαναλήψεις φορτώνουν με όγκο τους μύες κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα επιθυμητό.Οι ασκήσεις πρέπει να γίνονται πρώτα με λίγα ή καθόλου βάρη ώστε να γνωρίσετε την τεχνική της άσκησης. Δεν θέλετε να πάθετε κάποιον τραυματισμό από την πρώτη κιόλας μέρα!!!
.Όταν πηγαίνετε στο γυμναστήριο δεν πρέπει να επικεντρώνετε σε συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, αλλά να προσπαθείτε να μοιράζετε τις ασκήσεις ώστε να γυμνάζετε όλο το σώμα.

Δείτε το βίντεο που σας ετοιμάσαμε,πάρτε ένα ζευγάρι βαράκια και ας ξεκινήσουμε!

 Είμαι πάντα στην διάθεση σας για τυχόν απορίες

.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue