Άσκηση και διατάσεις. Γιατί είναι απαραίτητες να τις εντάξεις στην γυμναστική σου;

Έχουμε ακούσει όλοι μας πόσο σημαντικές είναι οι διατάσεις για τη βελτίωση της υγείας των μυών μας και για την αποφυγή τραυματισμών.

Όλοι οι επαγγελματίες γυμναστές, pilates instructors και functional trainers μας ενημερώνουν κάθε φορά πριν αρχίσουμε τη γυμναστική μας, αλλά και όταν τελειώνουμε, να κάνουμε διατάσεις τουλάχιστον για 10-15 λεπτά.

Τι είναι οι διατάσεις;

Όπως αποκαλύπτει και η λέξη, οι διατάσεις είναι συγκεκριμένες ασκήσεις εκγύμνασης, η οποίες διατείνουν (τεντώνουν) τους μυς και τις αρθρώσεις μας. Είναι απαραίτητες στην αρχή κάθε άσκησης και προπονητικού προγράμματος, καθώς “ζεσταίνουν” το μυ, αυξάνοντας την ευκαμψία του και προετοιμάζοντας τον για άσκηση. Απευθύνονται στις κύριες μυϊκές ομάδες των άνω και κάτω άκρων, της μέσης και του κορμού.

Υπάρχουν κατηγορίες;

Υπάρχουν οι στατικές και οι δυναμικές διατάσεις. Κατά τη διάρκεια των στατικών διατάσεων, οι μυς διατηρούν το τέντωμα για μικρό χρονικό διάστημα (μεταξύ 10’’-30’’) και είναι προτιμότερες προς το τέλος της γυμναστικής, ενώ οι ενεργητικές (δυναμικές) διατάσεις δεν διατηρούν το τέντωμα προς μία κατεύθυνση, αλλά “ζεσταίνουν” τους μυς, αλλάζοντας κατευθύνσεις.

Γιατί είναι απαραίτητες;

Εκτός της πρόληψης τραυματισμών, οι διατάσεις συμβάλλουν στην ευλυγισία και την ελαστικότητα του σώματος, βελτιώνοντας τη σωματική μας υγεία και τη πρόληψη χρόνιων πόνων. Επίσης, βελτιώνουν τη στάση του σώματος μας, συμβάλλοντας σε καλύτερη σταθερότητα του κορμού. Επιπλέον, οι διατάσεις όχι μόνο προετοιμάζουν τους μυς, αλλά μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση σας στην άσκηση, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες. Τέλος, βοηθούν πολύ στη μείωση του στρες, καθώς ο ρόλος τους είναι να αυξήσουν την ευκαμψία των μυών. Το χρόνιο και έντονο άγχος συμβάλλει στην να τείνουν να σφίγγουν οι μύες ως απάντηση στην συναισθηματικό στρες και συγκεκριμένα της πλάτης, των ώμων και του λαιμού.

Οι διατάσεις παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα και προπαντός συμβάλλουν τόσο στη βελτίωση της σωματικής υγείας μας αλλά και της ψυχικής ευεξίας. Ακόμα και αν δεν ασκείσαι, οι διατάσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αρχίσεις να κάνεις κάτι για το σώμα σου, καθώς έχουν τόσα πολλά οφέλη στη σωματική και ψυχική μας υγεία. Απευθύνονται σε γυναίκες όλων των ηλικιών, από μικρά παιδιά έως ηλικιωμένες γυναίκες. 10-15 λεπτά διατάσεων μπορούν να σας ανακουφίσουν μετά από μία έντονη μέρα και είναι μία πρακτική, που μπορείτε να ενσωματώσετε πολύ εύκολα καθώς δε χρειάζεται εξοπλισμό και μπορείτε να το κάνετε παντού!

Τι λες; Θα τις βάλεις στο πρόγραμμα από αύριο;

Όραμα μας μέσα από εδώ είναι να υποστηρίξουμε κάθε γυναίκα να αγαπήσει το σώμα της, να το φροντίσει και να γίνει η καλύτερη εκδοσή του εαυτού της.
Μέσα από μία πληθώρα προγραμμάτων διατροφής, άσκησης και συμπεριφορικής παρέμβασης θα μπορέσεις να αγαπήσεις και να φερθείς στο σώμα σου όπως του αξίζει.

Σε περιμένουμε στην παρέα μας!

 

 

 

 

Η ομάδα του love your body

Όραμα μας μέσα από εδώ είναι να υποστηρίξουμε κάθε γυναίκα να αγαπήσει το σώμα της, να το φροντίσει και να γίνει η καλύτερη εκδοσή του εαυτού της. Μέσα από μία πληθώρα προγραμμάτων διατροφής, άσκησης και συμπεριφορικής παρέμβασης θα μπορέσεις να αγαπήσεις και να φερθείς στο σώμα σου όπως του αξίζει. Σε περιμένουμε στην παρέα μας!

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue