Τι είναι η Yoga Nidra και ποια τα οφέλη της

Η Yoga Nidra στα σανσκριτικά σημαίνει «ύπνος γιόγκα» ή σε πιο ελεύθερη μετάφραση, η βαθιά χαλάρωση της yoga.

Κάθε ασκούμενος που ασκεί τη Yoga Nidra περνά 15 λεπτά έως και δύο ώρες καθοδηγούμενος σε μια συνεδρία διαλογιστικής θεραπείας. Κατά τη διάρκεια αυτής της συνεδρίας συντονίζεται με τους φυσικούς ρυθμούς του σώματός τους έχοντας πλήρη επίγνωση της κάθε του κίνησης και επικεντρώνοντας τη προσοχή του σε τεχνικές αναπνοής, τις λεγόμενες pranayama (μια μορφή ελεγχόμενης αναπνοής).

Η Yoga Nidra μπορεί να ασκηθεί από τον καθένα, ανεξάρτητα από το αν είναι αρχάριος ή προχωρημένος-επαγγελματίας. Πολλοί ασκούμενοι επιλέγουν να κάνουν τη συγκεκριμένη γιόγκα κάθε βράδυ πριν πέσουν για ύπνο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει και το πρωί!

Το άτομο που διευθύνει τη συνεδρία ονομάζεται εκπαιδευτής. Ρόλος του εκπαιδευτή είναι να καθοδηγεί τους ασκούμενος σε αυτό το είδος διαλογισμού με τη φωνή του, μέσα από μουσική και χειρονομίες. Ορισμένοι εκπαιδευτές προσφέρουν ακόμη και κουβέρτες, μαξιλάρια ή στρώματα γιόγκα στους ασκούμενους για να τους βοηθήσουν να πετύχουν την πλήρη χαλάρωση.

Η Yoga Nidra είναι μια πιο προοδευτική μορφή διαλογισμού που έχει να δώσει πολλά οφέλη στους ασκούμενους.

  • Είναι ένα είδος διαλογισμού που σας βοηθά να χαλαρώσετε, αξιοποιώντας τη φυσική ικανότητα του σώματος να μεταβαίνει σε κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης.
  • Μπορεί να καταπολεμήσει στην αϋπνία, το άγχος και την κατάθλιψη. Η Yoga Nidra μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και έχει ηρεμιστική επίδραση στο νευρικό σας σύστημα.
  • Έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα άγχους. Η συγκεκριμένη μορφή γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να απελευθερώσετε τα αρνητικά συναισθήματα και να επιβραδύνετε τον καρδιακό σας παλμό.
  • Είναι εύκολο να γίνει στο σπίτι, καθώς είναι μια μορφή αυτοκαθοδηγούμενου διαλογισμού που μπορεί να γίνει με ή χωρίς εκπαιδευτή.
  • Ενισχύει τη σωματική υγεία μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.
  • Αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών, των χημικών ουσιών του εγκεφάλου που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά

Για σήμερα σας έχω ετοιμάσει μια ώρα Yoga Nidra

Φορέστε άνετα ρούχα, ξαπλώστε στο στρώμα σας και φροντίστε να μην σας ενοχλήσει κανείς. Θα κάνουμε ένα  ταξίδι που θα σας φέρει κοντά στην ηρεμία και το φως. Δώστε την ευκαιρία στον εαυτό σας να χαλαρώσει και να αποσυρθεί από όλους τους καθημερινούς ρόλους και ευθύνες, ξεκινώντας συνειδητή χαλάρωση. Θα χαρώ πολύ να αφήσετε σχόλια κάτω από το βίντεο και να μοιραστείτε την εμπειρία σας.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue