Διατροφή, διακοπές, αλλαγές – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν φύγετε διακοπές!

Πολλές από εσάς αρχίζετε να κάνετε διατροφή λίγο πριν την παραλία. Στόχος σας, να αισθανθείτε καλύτερα με το σώμα σας εκτεθειμένο σε κόσμο και όχι μόνο.

Εγώ σας έχω προτάσεις  παρακάτω για τις διακοπές όπου θα έχετε χρόνο και πιο «καθαρή» ενέργεια για να το αποφασίσετε και να δράσετε έμεσα ή άμεσα:

ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΤΕ όμορφα με το σώμα σας όλο το χρόνο, όπως και εάν είναι. Έχετε περισσότερες πιθανότητες, αποδεχόμενοι το σώμα σας να σας αποδώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την απώλεια βάρους που επιθυμείτε.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ την προσπάθεια που έχετε κάνει (για μικρό ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα) και αποφύγετε να τα ”χάσετε όλα” σε λίγες μέρες διακοπών.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ τα πιθανά ελεύθερα γεύματα αλλά με μέτρο στις ποσότητες και φυσικά χωρίς ενοχές. Καταναλώστε τόση τροφή όσο να μην είστε ”φουσκωμένοι” και με δυσκολία κίνησης μετά το φαγητό. Όσο για το γλυκό αφήστε το για ”άλλη μέρα” ..

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ. Στην παραλία επιλέξτε φρούτα αντί για σάντουιτς, στο κυρίως γεύμα επιλέξτε τροφές που δεν έχετε δοκιμάσει, δείτε πως είναι να διαλέγετε πιο ”υγιεινές” επιλογές σε χώρους μαζικής εστίασης το οποίο μπορεί να είναι εξίσου απολαυστικό.

ΕΝΥΔΑΤΩΘΕΙΤΕ! Πίνοντας νερό ενυδατώνεστε περισσότερο και πιθανότατα να πεινάτε λιγότερο. Εξάλλου δεν είναι τυχαία η φράση ”πεινάς ή διψάς;” . Παράλληλα μην μπερδεύετε το νερό με το αλκοόλ και τα αναψυκτικά. Αλκοόλ με μέτρο και τα αναψυκτικά καλό είναι τα αποφεύγετε. Συμπληρωματικά στην κατανάλωση αλκοόλ μπορείτε να επιλέξετε ξινό ή ανθρακούχο νερό και φυσικά να θυμάστε την φράση ”τους μήνες που δεν έχει Ρ βάζεις στο κρασί Νερό” .

ΠΕΡΠΑΤΗΣΤΕ στην άμμο ξυπόλητοι, να παίξετε στην άμμο σαν παιδιά, να διασκεδάσετε κάνοντας κάτι που δεν συνηθίζετε στην καθημερινότητα. Η επαφή με τη φύση, η επαφή με το σώμα, η φυσική δραστηριότητα (βόλεϊ – ρακέτες κ.α.), η απελευθέρωση με το σώμα με ένα πιο ”διαδραστικό” τρόπο δημιουργούν ισορροπίες στο σώμα με τη ψυχή και το νου οι οποίες οδηγούν σε καλύτερη υγεία σε όλα τα επίπεδα.

ΠΑΡΤΕ 10 ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ. Βοηθούν να οξυγονωθεί καλύτερα ο οργανισμός, να χαλαρώσει το νευρικό σύστημα και να έρθετε σε επαφή με βαθύτερα ”κομμάτια” σας. Μέσα σε αυτό μπορεί να επιλέξετε να κάνετε και κάποιας μορφής διαλογισμό.

ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΘΣΗΜΑΤΑ ΣΑΣ, δώστε χρόνο σε εσάς να αφουγκραστεί ότι σας συμβαίνει και σας απασχολεί. Χωρίς να πατήσετε ένα κουμπί που θα λέει ”τώρα θα γίνει” , να είστε με τις κεραίες ανοιχτές όταν θα έρθει να σας δώσετε χρόνο να το βιώσετε.

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ! Πως θέλετε να είναι η διατροφή σας και το σώμα σας; Εφόσον επιθυμείτε υγεία, ευεξία, ”ιδανικά κιλά”, επιλέξτε την ριζική αλλαγή κάνοντας πράξη μικρές και σταθερές καθημερινές διαφοροποιήσεις π.χ. 10′ περπάτημα ακόμα και μέσα στην τρεχάλα της καθημερινότητας, επιλογές φαγητού από το σπίτι και όχι απ’έξω, σαλάτα αντί σάντουιτς/σφολιατοειδή κτλ.

ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΣΕ ΕΣΑΣ ! Ακόμα και εάν επιστρέψετε από τις διακοπές με 1 κιλό παραπάνω, όπως χάσατε τα προηγούμενα θα συνεχίσετε και τα επόμενα, αρκεί να πιστέψετε σε εσάς και να δράσετε προς την κατεύθυνση που επιθυμείτε.

”Η πιο ωραία ώρα είναι τώρα!!!”

Άρτεμις Δρυγιαννάκη, Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής

“Ιδανική Διατροφή” σημαίνει εξατομίκευση των αναγκών του κάθε οργανισμού και προσαρμογή στην καθημερινότητα του κάθε ατόμου. Φροντίζοντας η διατροφή να είναι υγιεινή και ταυτόχρονα απολαυστική, ο οργανισμός αποδίδει στο μέγιστό του χωρίς στερήσεις, περιορισμούς και καταπίεση. Νους, ψυχή & σώμα σε ισορροπία. Αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue