Νιώθετε δυσκαμψία στο πίσω μέρος των μηρών; Η Yoga είναι η λύση

 Η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας και η καθιστική ζωή είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες που κάνουν το σώμα μας άκαμπτο.

Ο καλύτερος τρόπος για την βελτίωση της ευκαμψίας και της ευλυγισίας του σώματος είναι οι διατατικές ασκήσεις. Η πρακτική της Yoga από μόνη της περιέχει πολλές διατάσεις.

Σήμερα στην πρακτική μας θα εστιάσουμε στους πίσω μηριαίους, που είναι ένα από τα πιο δύσκαμπτα σημεία μερικών από εμάς.

Πάμε λοιπόν μαζί να αποκτήσουμε την ευλυγισία που τόσο έχουμε όλοι ανάγκη!!

Θέλει υπομονή και εξάσκηση και μην ξεχνάτε να ακούτε το σώμα σας και να σταματάτε, όταν το έχετε ανάγκη.Πάρτε το στρώμα σας και ξεκινάμε.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue