Today is…stretching time

Ας ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας με λίγο stretching.

Αυτό το πρόγραμμα βοηθάει να αποκτήσετε ευλυγισία στο πίσω μέρος των μηρών, να διατείνετε τους μηρούς και να τεντώσετε το πάνω μέρος του σώματος.

Μπορείτε να κάνετε αυτό το πρόγραμμα σαν αποθεραπεία μετά από έντονη άσκηση ή και σαν ζέσταμα πριν από την προπόνηση σας!

Αν έχετε πρόβλημα με τα γόνατα χρησιμοποιήστε μια πετσέτα από κάτω από αυτά.

Πάρτε βαθιές ήρεμες αναπνοές και ξεκινάμε.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue