Τρεις ασκήσεις πιλάτες με fit ball | Δυναμώνετε κοιλιακούς, ώμους και ραχιαίους

Σήμερα θα σας δείξω τρεις ασκήσεις  πιλάτες  με μεγάλη μπάλα. Εννοείται ότι μπορείτε να τις κάνετε και χωρίς.
Θα ενδυναμώσουμε  τους κοιλιακούς, τους ώμους και του ραχιαίους.
Κάντε 6 με 8 επαναλήψεις σε κάθε  άσκηση.

Όσοι θέλετε να πάρετε μέρος στα online προγράμματα με χαρά σε προσκαλούμε στην όμορφη παρέα μας. Μπείτε στο προφιλ μου στο facebook ή στο instagram και στείλτε μου μήνυμα, τόσο απλά!

Είμαι στην διάθεσή σας για ότι απορίες έχετε.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue