Οι ασκήσεις της ημέρας: Πάρε μια μικρή μπάλα pilates και ένα λάστιχο

Αυτές οι δύο ασκήσεις Pilates είναι πολύ αποτελεσματικές.

Είναι κατάλληλες και για προχωρημένους αλλά και για αρχάριους. Χρησιμοποιώντας τη μίνι μπάλα pilates θα επικεντρωθούμε στους κοιλιακούς, τους γλουτούς, τα πόδια, τους ώμους και τους μύες της πλάτης. Ελπίζω να σου αρέσουν όσο κι εμένα και να νιώθεις καταπληκτικά αφού τις ολοκληρώσεις!

Ένα θέλεις πληροφορίες για τα προγράμματα ή για personal μπες στο προφιλ μου στο facebook ή στο instagram και στείλε μου μήνυμα, τόσο απλά! Περιμένω τις ερωτήσεις και τις απορίες σας.

Εδώ μπορείς να βρείς όλα μου τα άρθρα και τις ασκήσεις που σε ενδιαφέρουν και αν σου αρέσουν τα βίντεο μου κάνε like & share και κάνε εγγραφή στο κανάλι μου.

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue