Οι ασκήσεις της ημέρας: Kettlebell, βαράκια, σανίδα για ενδυνάμωση

Σήμερα σας έχουμε kettlebell & βάρη και σανίδα για ενδυνάμωση κοιλιακών, τρικέφαλων και ποδιών.

Σε αυτό το μικρό πρόγραμμα  χρησιμοποιήσουμε ένα kettlebell και ένα βαράκι ( ενάμιση ή δυο κιλών) για να δυναμώσουμε τα χέρια, την πλάτη, τους ώμους, τους τρικέφαλους και τους κοιλιακούς. Αρχίστε να κάνετε μια μικρή προθέρμανση πρώτα.
Παρακολουθήστε το βίντεο πριν κάνετε τις ασκήσεις, ώστε να ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.
Απολαύστε την προπόνησή σας !!!

Είμαι πάντα στην διάθεση σας για ότι απορίες ή συμβουλές θέλετε!

Όσοι θέλετε να πάρετε μέρος στα online προγράμματα με χαρά σε προσκαλούμε στην όμορφη παρέα μας. Μπείτε στο προφιλ μου στο facebook ή στο instagram και στείλε μου μήνυμα, τόσο απλά!

Νατάσα Φιλαΐτη, Pilates,Yoga, Bodybalance & Personal Trainer

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης και ακροβατικής γυμναστικής. Έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για το Fitness. Σπούδασα χορό, πιλάτες και γιόγκα, και η αγάπη μου έγινε και το επάγγελμά μου. Διδάσκω πάνω από 25 χρόνια με στόχο τη σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία των μαθητών μου. Μ’ αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και πιστεύω ότι ένας δάσκαλος δεν παύει ποτέ να είναι μαθητής, γι’αυτό πάντα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις στο χώρο.

RELATED

Absolute Feminine Stories

© , LIKEWOMAN
All rights reserved
Created by Advalue